Klasa II budowała makiety miasta. Uczniowie pracowali zespołowo, więc mieli możliwość dzielenia się pomysłami i wyłapywania najlepszych .Zaletą pracy zespołowej była wspólna odpowiedzialność za zadanie (która pełni rolę motywującą) możliwość zrobienia projektu większego, wymagającego większego nakładu pracy. W swojej pracy dzieci wykorzystały kartonowe pudełka, papier kolorowy i materiały wtórne. Powstały domy, kościoły, ulice, parki i piaskownica. Podczas pracy uczniowie wykazali się dobrą komunikacją , wzajemnym szacunkiem do siebie i do wykonywanej przez poszczególnych członków grupy pracy. Pracę w zespole ułatwiła umiejętność słuchania siebie nawzajem oraz wzajemne wsparcie.
Kuratorium Oświaty w Warszawie we współpracy z NASK Państwowym Instytutem Badawczym, Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim, Komendą Stołeczną Policji, Urzędem Ochrony Danych Osobowych, Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli kontynuuje realizację programu: Reaguj i wspieraj.Koalicja na rzecz tworzenia bezpiecznego środowiska nauczania na odległość.
Strona 46 z 106