Szanowni Rodzice!

       W związku z zapowiadanym w dniu 8.04.2019 r. (poniedziałek)strajkiem nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zwracam się do Państwa z prośbą o zapewnienie opieki swoim dzieciom od dnia 8.04.2019 r. do odwołania i nieprzysyłanie ich w miarę możliwości do szkoły.

            O przebiegu strajku będę Państwa informowała na bieżąco poprzez wychowawców i stronę internetową szkoły.

      Zgodnie z zapowiedzią MEN egzaminy  gimnazjalne i egzaminy ósmoklasisty odbędą się planowo.

    

     Proszę Państwa o pomoc w zapewnieniu bezpieczeństwa dzieciom.

 

UWAGA!

 

Z PRZYJEMNOŚCIĄ ZAWIADAMIAM,

ŻE PRZEDSZKOLE

NIE  STRAJKUJE

Autobus szkolny będzie kursował bez zmian.

 

Dyrektor ZS-P w Przemiarowie

Bożena Kościk         

 

 

Dnia 29.03.2019 r. w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. T. Kościuszki w Pułtusku odbył się Międzyszkolny Recytatorski Konkurs Logopedyczny ,,Strasna Zaba”

W konkursie wzięli udział uczniowie klas 0 – II szkół podstawowych oraz 6 – latki pułtuskich przedszkoli, którzy uczęszczają na terapię logopedyczną. Recytacje oceniało jury w składzie: Marzena Borzym – logopeda i surdologopeda Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, Magdalena Morawska – logopeda i nauczyciel języka polskiego w PSP nr 4 oraz Bożenna Kucharczyk – emerytowana polonistka w PSP nr 3.

Nasze przedszkole reprezentowały Amelka Myszor i Hania Oleksa.

Wśród wyróżnionych osób znalazła się nasza Amelka Myszor. Gratulujemy!!!

IZABELA WRÓBEL

 

 

GALERIA ZDJĘĆ

 

Kochajcie książki. One ułatwią Wam życie, po przyjacielsku pomogą zorientować się w pstrej i burzliwej gmatwaninie myśli, uczuć i zdarzeń. One nauczą Was szanować człowieka i samych siebie, one uskrzydlą rozum i serce uczuciem miłości dla świata, dla człowieka.

(Maksym Gorki)
Uczniowie z  klasy piątej na godzinie wychowawczej zaprezentowali swoim koleżankom i kolegom ulubione pozyjce czytelnicze. W kilku słowach każdy uczeń opowiedział o czym jest przyniesiona książka zachęcając w ten sposób pozostałych do zagłębienia się w jej treść. W dalszej części zajęć uczniowie w grupach przygotowywali plakaty przedstawiające przyniesione przez nich pozycje czytelnicze.