17 maja 2022 roku czterdziestu siedmiu uczniów z klas IV-VIII, pod opieką pięciu nauczycieli: Pani Marioli Finger, Pana Macieja Kaźmierczaka, Pani Marty Myszor, Pani Marzeny Galas i Pani Moniki Elak wybrało się na wycieczkę do Łodzi. Wyjechaliśmy o godzinie 7.00 spod budynku szkoły, podróż przebiegła bez problemów i około 11.00 byliśmy już pod Centrum Nauki i Techniki. Zwiedzaliśmy dawne zrewitalizowane już tereny elektrowni łódzkiej, oglądaliśmy film w kinie sferycznym, który wyjaśniał nam, jak powstało życie na Ziemi. Mieliśmy możliwość podziwiania panoramy łódzkiej. Ponad dwugodzinna wizyta w CNiT zabrała nam wiele sił więc udaliśmy się do pobliskiej restauracji na obiad. Suto pokrzepieni udaliśmy się na spacer po Łodzi, widzieliśmy m.in. ulicę Piotrkowską, pomniki wielu sławnych Łodzianinów, manufakturę i pasaż róży. O godzinie 16.00 udaliśmy się w drogę powrotną. Na dobre zakończenie wyjazdu wstąpiliśmy do restauracji McDonalds. Autokar dowiózł nas pod szkołę na godzinę 19.50. Wycieczka bardzo nam się podobała i chętnie jeszcze raz pojedziemy do Łodzi